منصور هاشمی خراسانی

پایگاه توضیح و تشریح فعالیت های منصور هاشمی خراسانی

منصور هاشمی خراسانی

پایگاه توضیح و تشریح فعالیت های منصور هاشمی خراسانی

این پایگاه اینترنتی برای اطلاعرسانی و بررسی فعالیت های انحرافی شخصیت دروغین منصور هاشمی خراسانی و جریان زیرزمینی و کذاب بازگشت به اسلام راه اندازی شده است
يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ق.ظ

تبلیغات مصنوعی برای منصور هاشمی خراسانی

جریان سازی تبلیغاتی برای منصور هاشمی خراسانی

وقتی که متوجه شدیم که فرد یا افرادی سعی دارند که شخصیتی مترسک مانند، به نام منصور هاشمی خراسانی را برجسته کنند و به وسیله ی بودجه های کلانی که معلوم نیست چه منشأئی دارند، به مردم بشناسانند، تصمیم گرفتیم که با احداث این وبلاگ در باب سخنان عوام فریبانه و متوهمانه ی منصور هاشمی خراسانی و کتاب بی بنیان و سطحیش یعنی " بازگشت به اسلام " روشنگری و اطلاع رسانی کنیم.
تنها هدف ما این بود که مبادا افرادی از روی ساده لوحی و سطحی نگری ، به ظواهر سخنان و تبلیغات این گروه و فرقه فریفته شوند و از باطن آن غافل بمانند. قطعاً مکتب عالی تشیع و اسلام ناب محمّدی آنقدر مستحکم و قوی هست که افرادی مانند منصور هاشمی خراسانی نتوانند با شیطنت های بیجا آن را متزلزل کنند و به آن شبهه وارد سازند. لیکن وظیفه ی هر مسلمان است که از مکتب فکری اصلی و صراط مستقیم حراست کند و آن را از ضربات هرچند کوچک فرقه ها و فتنه ها مصون دارد. 

تبلیغات دروغین منصور هاشمی خراسانی

سوء استفاده از آزادی بیان !

به نظر می رسد که یک فرد یا افراد اندکی مسبب تمام این سایه سازی ها و مترسک سازی ها باشند. اصلاً از گذشته تا به امروز هیچگاه شخصیتی به نام منصور هاشمی خراسانی مطرح نبوده و نیست و هیچ یک از علما و اندیشمندان وی را ندیده، نشناخته و تأیید هم نمی کنند. 
از همان ابتدا که این وبلاگ راه اندازی شد، ارسال دیدگاه برای مطالب آن آزاد بود. پس از اندکی فعالیت متوجه شدیم که فردی در مواقع مختلف به وبلاگ می آید و با ipهای جعلی و با اسم های متفاوت، در ذیل مطالب ارسالی ، نظرات معاند می نویسد. این شخص ناشناس که با صورتک های مختلف رخ نشان می دهد و احتمالاً از عوامل پشت پرده ی شخصیت پوشالی منصور هاشمی خراسانی است، با نام های مختلف به نشر اکاذیب و تهمت زنی می پرداخت و کامنت هایی در هواخواهی آن شخص می نوشت.
جالب است که اکثریت قریب به اتفاق این کامنت نویسی ها توسط ip ها و شناسه های جعلی و خارجی درج می شدند. یعنی یک فرد به وسیله فیلتر شکن در مواقع مختلف ip خود را عوض می کند و با نام های جعلی مطالبی را می نویسد. هدف این فرد ناشناس این بوده که با تبلیغات سوء و غبار افکنی، به بازدیدکنندگان وبلاگ نشان دهد که اکثر افراد با مطالب این وبلاگ مخالفند و مترسک پوشالی و کاغذی منصور هاشمی خراسانی، طرفداران بسیاری دارد! حال آن که ما از هرکسی که پرسیدیم و در هرجایی که جستجو کردیم حتی یک نفر هم در دنیای واقعی طرفدار منصور هاشمی خراسانی نبود و حتی یک شخص هم او را نمی شناخت!

ip ها و اسم های جعلی این فرد هتاک و جریان ساز همگی ثبت شده اند:

مرصاد
کانادا  آمار 192.99.246.101     شناسه جعلی از کشور کانادا
امیر علی
رومانی  آمار 176.126.252.11 شناسه جعلی از کشور رومانی
سعید
سوئیس  آمار 176.10.99.209 شناسه جعلی از کشور سوئیس
حمید رضا
فرانسه  آمار 62.210.37.82 شناسه جعلی از کشور فرانسه
مجید
فرانسه  آمار 91.121.169.33 شناسه جعلی از کشور فرانسه
عباس
انگلیس  آمار 91.109.247.173 شناسه جعلی از کشور انگلستان
مرتضی
انگلیس  آمار 95.154.200.205 شناسه ی جعلی از کشور انگلستان
آرش
لوکزامبورگ  آمار 94.242.206.238 شناسه ی جعلی از کشور لوکزامبورگ
ابوذر
رومانی  آمار 176.126.252.12 شناسه ی جعلی از کشور رومانی

آیا واقعاً جالب ، عجیب و مسخره نیست که تمام طرفداران و هواخواهان شخصیت موهوم منصور هاشمی خراسانی ، از کشورهای خارجی باشند؟! هر کاربر باهوش اینترنت این را به سادگی در می یابد که همه ی این تغییر ip ها و نام های جعلی مربوط به شیطنت های یک نفر است که گمان کرده رذیلت اعمال او از چشم سربازان اسلام نهان می ماند.


تبلیغات مصنوعی و ساختگی ناشی از شوک !

پیش از احداث این وبلاگ هیچ نامی از منصور هاشمی خراسانی در اینترنت نبود! در تمام شبکه های اجتماعی حتی یک نفر هم نامی از وی و سخنان موهومش نیاورده بود. این در حالیست که در دهه ی حاضر، تقریباً تمام رجال معتبر و عالمان و کاتبان و واعظان، در اینترنت توسط کاربران رصد و نقل قول می شوند. (لطفاً این مقاله را بخوانید: منصور هاشمی خراسانی کیست؟ )
پس از اینکه این وبلاگ شروع به روشنگری در باب کتاب غیر قانونی و جعلی بازگشت به اسلام و شخصیت دروغین منصور هاشمی خراسانی کرد، دشمن ناگهان دچار شوک شد. چرا که باور نمی کرد به توطئه ها و سم پراکنی هایش به این زودی پاسخ داده شود. برای همین دقیقاً در عرض دو روزی که این وبلاگ افتتاح شد، اقدام به افتتاح دو وبلاگ به نام های " حامیان منصور هاشمی خراسانی " و " خراسانیون " کردند. جالب است که این وبلاگ ها با دستپاچگی تمام سعی می کنند که جلوی نشر حقیقت را بگیرند و از مترسک بادکنکی منصور هاشمی خراسانی ، شخصیتی موجه و مثبت را جلوه دهند. 
در این وبلاگ ها از اسامی مختلف و دکترها و حجة الاسلام های نامعلومی نام برده شده تا بازدیدکنندگان فریفته شوند یا به گزافه گویی های ایشان اعتماد کنند. اینان غافل از اینند که مسلمانان زیر پرچم ولایت، هرگز آنقدر نادان نخواهند بود که به این افکار شوم و بی پایه دل ببندند.

حتی تبلیغات منصور هاشمی خراسانی هم بی منطق است!

چه در زمانی که آن شخص در این وبلاگ اقدام به کامنت گذاری های واهی و تقلبی می کرد و چه اکنون که اقدام به ساخت وبلاگ های مصنوعی و پوشالی کرده اند، هرگز در گفتار خود از منطق بهره نمی برند.

عزیزان توجه کنید که:

این افراد چه در گفتار و مطالب خودشان و چه در سایت موهوم پایگاه اطلاع رسانی منصور هاشمی خراسانی ، فقط و فقط در مورد شخصیت منصور هاشمی خراسانی می گویند که "این عالم فرزانه " یا " این اسلام شناس بزرگ!" . بدون اینکه در مورد وی توضیح دهند. یعنی اینان به جای اینکه این شخصیت دروغین را معرفی کنند، صرفاً صفاتی مثبت را به وی نسبت می دهند.
در مورد کتاب وی هم تنها چیزی که می گویند این است که " این کتاب شریف! " در حالی که هیچ بنیانی برای دفاع از آن ندارند. در وبلاگ ها و کامنت های تقلبی و ساختگیشان در لباس و ماسک اسم ها و عناوین مختلف اظهار می دارند که: "من این کتاب را خواندم و به نظرم عالی بود و حضرت منصور هاشمی خراسانی شخصی بسیار دانا و خردمند و فرزانه است!!!" . این نهایت منطق و استدلال ایشان است!
البته شکی نیست که "المؤمن کیّس" و مؤمنان بسیار باهوش تر از آنند که گول این عوام فریبی ها و تبلیغات پوچ را بخورند.


گفتنی است که در جهت جلوگیری از ظاهرسازی فضا و نشر اکاذیب، سخنان و اظهار نظرهای ساختگی و مصنوعی، از این پس نظرها و کامنت هایی که با ipهای خارجی یا ipهای تکراری در این وبلاگ گذاشته شوند، به عنوان هرزنامه یا اسپم بلوکه خواهند شد.



و السلام علی من إتّبع الهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی