منصور هاشمی خراسانی

پایگاه توضیح و تشریح فعالیت های منصور هاشمی خراسانی

منصور هاشمی خراسانی

پایگاه توضیح و تشریح فعالیت های منصور هاشمی خراسانی

این پایگاه اینترنتی برای اطلاعرسانی و بررسی فعالیت های انحرافی شخصیت دروغین منصور هاشمی خراسانی و جریان زیرزمینی و کذاب بازگشت به اسلام راه اندازی شده است
جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ق.ظ

به منصور هاشمی اجازه ماجراجویی نمیدهیم!

راه اسلام و انقلاب راهی پر از سختی و خون بوده و هست که همچنان هم ادامه دارد. ملّت مسلمان و انقلابی از بدو بعثت تا کنون همواره با گرسنگی کشیدن ها و زندان رفتن ها و شکنجه شدن ها این مکتب عالی را نگه داشته و حفظ کرده اند. برای همین است که ما در قبال ایشان احساس مسئولیت می کنیم و نمی توانیم در مقابل تحریف آن ساکت بنشینیم. 

مقابله با فتنه ی منصور هاشمی خراسانی

شاید پررنگ ترین و عمیق ترین جنبش معاصری که در راه احیای اسلام ناب محمّدی رخ داد، انقلاب اسلامی ایران بود که به رهبری امام خمینی (رحمة الله علیه) شروع شد. در این راه مردم ایران و جهان به حقایق بسیاری دست یافتند و بسیاری از پرده ها کنار رفت. انقلاب ما هدیه ای بود از جانب خدای اسلام که با سختی به دست آمد و پس از گذشت سی و چند سال حقانیت آن بر مردم خارجی و داخلی اثبات تمام گشته است. بنابرین اگر هرگونه حرکت حقه ای بخواهد صورت پذیرد، باید در طول این انقلاب باشد. برای همین است که ما اجازه نمی دهیم افراد ماجراجویی هر روزه از دخمه ها، زیرزمین ها و صومعه ها سر بر آورند و با فلش های افقی، افکار و اذهان مردم را به سمت بیراهه منحرف کنند.

چه کسی بر حق است؟!

از اشخاصی مثل منصور هاشمی خراسانی باید بپرسیم که آیا اگر راه و روش امام خمینی یعنی ولایت فقیه به شکل کنونی نبود، ایران می توانست طعم امنیت را بچشد!؟ آیا بدون امام و رهبری وضع ما مثل سوریه و عراق نبود؟! آقای هاشمی خراسانی! شما که اینگونه نگران مردم منطقه هستید بگویید. آیا بجز نظام مقدس ایران به رهبری آیت الله سیّد علی خامنه ای ، هیچ قدرت دیگری در جهان وجود دارد که بتواند در مقابل تمام استکبارها قد علم کند؟! چه کسی در سوریه و عراق با داعش می جنگد؟! پیروان رهبر عظیم الشأن ما یا شما؟! چه کسی از ملّت مظلوم فلسطین حمایت می کند؟! امّت و رهبر انقلاب اسلامی یا شما؟!

خیر الماکرین با ماست!

بهتر است بدانید که سربازان خمینی کبیر، آن رهبر و متفکر بزرگ هرگز ساکت نخواهند نشست. ما هرگز اجازه نخواهیم داد که افرادی با بودجه های نامعلوم، روحانیت و مقام بزرگ علما را به سخره بگیرند و به خود اجازه ی تعرض به مکتب مقدس اسلام را بدهند! هنوز هم در شگفتیم که چگونه اشخاصی همچون منصور هاشمی خراسانی به خود اجازه می دهند که اینگونه تأویل های عجیب خود را با اعتماد به نفس فراوان در مغز مردم فرو کنند؟!
قطعاً جریان منصور هاشمی خراسانی بسیار پیش پا افتاده تر است که افرادی نسبت به آن واکنش جدی نشان دهند. فقط در همین حد به آن اهمیت داده شده که کوچکترین سرباز اسلام در اوقات فراغتش به صورت تفنّنی در یک وبلاگ کوچک راجع به او بنویسد. البته این رسالت را درک می کنیم که نباید به فتنه ها و فرقه های ضاله مهلت نفس کشیدن و سم پراکنی داد. لیکن این کمترین واکنشی است که تا به حال نشان داده ایم.
اگر این سم پراکنی ها و غبار افکنی های این اشخاص ادامه یابد، قطعاً با ضربات محکمی از جانب جنود حزب الله روبرو خواهد شد. رحم الله من عرف قدره.

و ما رمیت إذ رمیت . ولکن الله رمی ...


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی