منصور هاشمی خراسانی

پایگاه توضیح و تشریح فعالیت های منصور هاشمی خراسانی

منصور هاشمی خراسانی

پایگاه توضیح و تشریح فعالیت های منصور هاشمی خراسانی

این پایگاه اینترنتی برای اطلاعرسانی و بررسی فعالیت های انحرافی شخصیت دروغین منصور هاشمی خراسانی و جریان زیرزمینی و کذاب بازگشت به اسلام راه اندازی شده است
جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ب.ظ

رسوایی منصور هاشمی خراسانی

پس از آن که فرد یا افرادی به قصد جلب توجه و کسب شهرت، اقدام به سوء استفاده از عقاید مردم کردند و با ساختن شخصیتی جعلی و نامعلوم به نام منصور هاشمی خراسانی سعی بر این داشتند تا مکتب بی بنیان و توهم آمیزی را به خورد ملّت عزیزمان بدهند، تعدادی از افراد دلسوز در عرصه ی مجازی شروع به روشن گری در این باره کردند.

الحمدلله جریان روشنگری توانست تا حد زیادی باطل بودن این جریان را به مردم عزیز و مسلمانان کشورمان نشان دهد. البته ادعاهای مضحک و بی اساسی که منصور هاشمی خراسانی در کتاب غیرقانونی و ناهنجار خودش موسوم به " بازگشت به اسلام " کرده بود، آنقدر از نظر علمی بی محتوا و هرزه بود که اکثریت قریب به اتفاق خوانندگان آن در بادی امر به بطلان آن پی بردند. (خواندن این مقاله توصیه می شود: انتشار غیرقانونی کتاب بازگشت به اسلام)

اگر هم افرادی از دریافت کنندگان این کتاب بودند که به دلیل اطلاعات و مطالعات ناکافی، امر برایشان مشتبه بود، توانستند با جستجو در شبکه ی جهانی وب، مقالات جریان روشنگری را ببینند و به باطل بودن ادعاهای کذب منصور هاشمی خراسانی پی ببرند.

وعده ی خداوند این است که «فإنّ حزب الله هم الغالبون». این وعده این بار نمود خود را در این عرصه داشت و جریان روشنگری توانست بطور مستدل و در وقت مناسب، قبل از اشاعه ی بیشتر این کتاب و موهومات این جریان فاسد و فرصت طلب، درباره ی آن روشنگری و حقیقت نمایی کند. 

رسوایی منصور هاشمی خراسانی

إن شاءالله به زودی کلیّات و جزئیّاتی درباره ی مراحل فعالیت این جریان انحرافی و خرافی در این وبلاگ قرار خواهد گرفت. امّا به طور مختصر در اینجا به تعدادی از وبسایت ها و خبرگزاری های معتبری که در مورد جریان انحرافی منصور هاشمی خراسانی روشنگری کردند، اشاره می کنیم.


در لیست زیر لینک مقالاتی که در پایگاه های معتبر مختلف در مورد باطل و کذب بودن جریان انحرافی منصور هاشمی خراسانی و کتاب توهم آمیز بازگشت به اسلام گذاشته شده است، قرار دارد:

پایگاه خبری تحلیلی فتن


مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر


پایگاه خبری و تحلیلی شهدای ایران


پایگاه خبری ناب نیوز


سایت خبری انصار حزب الله


خبرگزاری طریقت


خبرگزاری نسیم



جهت کسب اطمینان می توانید مقالاتی که در این پایگاه ها آورده شده را مطالعه فرمایید. در غیر اینصورت از افراد معتمد و کارشناسان مذهبی در این باره بپرسید. ( خواندن این مقاله توصیه می شود: پیشنهاد ما به خوانندگان کتاب انحرافی منصور هاشمی )

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی