منصور هاشمی خراسانی

پایگاه توضیح و تشریح فعالیت های منصور هاشمی خراسانی

منصور هاشمی خراسانی

پایگاه توضیح و تشریح فعالیت های منصور هاشمی خراسانی

این پایگاه اینترنتی برای اطلاعرسانی و بررسی فعالیت های انحرافی شخصیت دروغین منصور هاشمی خراسانی و جریان زیرزمینی و کذاب بازگشت به اسلام راه اندازی شده است
شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ب.ظ

گریز از مناظره !!

این تمثیل خیلی جالب است که می گویند مادامی که بیشه خالی باشد، موش جولان می دهد! پس از آن همه خودستایی هایی که شخصیت ناشناس و بی مصدر منصور هاشمی خراسانی از خود و جریانش کرد، حامیان نامعلوم و مجازی منصور هاشمی و فرقه ی انحرافی بازگشت به اسلام ، در کامنت گذاری ها و هرزه نگاری های اینترنتیشان مدعی شدند که منصور هاشمی خراسانی خواهان مناظره و گفتگوی علمی است. البته اگر واقعاً اینگونه بود، مایه ی رضایت همگان فراهم می آمد. امّا این بار نیز با دروغ و ظاهرسازی دیگری از سوی این جریان مواجه بودیم.

فرار منصور هاشمی خراسانی از مناظره

دعوت به مناظره

در تاریخ 6 بهمن 1393 ، هادی نقیان ، از حوزه ی علمیه ی تبریز ، طی نامه ای که در وبلاگ خود قرار داد، رسماً منصور هاشمی خراسانی و دیگر حامیان مدعی جریان واهی بازگشت به اسلام را دعوت به مناظره کرد. بلافاصله این نامه و دعوت به مناظره در فضای اینترنت منتشر شد و در سایت ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفت. 


همچنین متن دعوتنامه ی مناظره در قالب pdf در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف نشر شد. ( می توانید فایل را از اینجا دریافت نمایید: دعوت از جریان منصور هاشمی خراسانی به مناظره )

متن دعوت از منصور هاشمی خراسانی به مناظره

با این که طبق تجربه و مطابق با مطالبی که از آن جبهه ی نامعلوم منتشر می شود، مطمئن بودیم که وبلاگ آقای هادی نقیان و دیگر سایت های مربوطه، به طور مستمر از طریق این جریان انحرافی رصد می شوند، امّا پس از گذشت حدود یک هفته هنوز هیچ پاسخی از آن جبهه دریافت نشده. گفتنی است که این جریان بارها ادعا کرده بودند که منصور هاشمی خراسانی قادر است که با علمای اسلام به مناظره و مباحثه بنشیند! 
البته از همان بدو انتشار غیرقانونی کتاب بازگشت به اسلام تا کنون، هر قشری که به این کتاب نگریسته، عمدتاً از روی خودستایی ها و ادعاهای کذب نویسنده، باطل بودن بنیان های فکری وی را حدس زده. آنچنان که در بین اشخاصی که ما می شناسیم، استادان دانشگاهی که کتاب به دستشان رسیده بود، پس از مطالعه ی اندکی از کتاب، حاضر نشده بودند که باقی وقت خود را با خواندن موهومات آن تلف کنند. در بین علما و روحانیون نیز ، کسانی که کتاب را مشاهده کرده بودند، بلافاصله به ساختگی بودن و تهی بودن باطن آن پی برده بودند. امّا با همه ی این ها، باز هم این جریان در ادعای خود دروغگو از آب در آمد و حاضر به مناظره و اثبات حقانیت مدعیات موهوم خود نشد. (این مقاله را ببینید: عوام فریبی در کتاب بازگشت به اسلام)

همچنان منتظر منصور هاشمی خراسانی می مانیم...

ما همچنان از این افراد انتظار داریم که ترسو بودن و خفقان گرفتن را کنار بگذارند و به میدان بیایند. به جای فحاشی های اینترنتی و هرزه نگاری در فضای مجازی، برای یک بار هم که شده به فضای حقیقی گام بگذارید و مدعیات خود را در فضای حقیقی برای جامعه ی علمی ثابت کنید! 
  • تا کی خود را در سوراخ ها و دخمه ها قایم می کنید؟!
  • آیا گمان کرده اید که مردم تا چه زمانی تحمّل این شبهه پراکنی های جریان هایی همچون شما را دارند؟
  •  چرا ادعایی می کنید که عمل به آن حتی در وهم هم جای نمی گیرد؟!
  • اگر شما بر حق هستید، پس چرا از بیان علنی آن در فضای حقیقی ترس دارید؟؟
  • چرا کتاب انحرافیتان را دزدکی و مخفیانه نشر می کنید؟؟
  • چرا هرگاه مدعی طرفداری از منصور هاشمی خراسانی می شوید، با نقابی تقلّبی و با نامی جعلی به میدان می آیید؟
  • چرا صرفاً به شبهه پراکنی در اینترنت اکتفا کرده اید؟!
  • اگر باطل نبودید، پس چرا از بیان اعتقادات واهیتان شرم می کنید و ترس و خوفی اینچنین دارید؟!


مکر شیطان نا به کار آمد...!

بسوز ای سعی باطل، آخر این ماجرا با ماست
تو مکر آخر شیطانی و مکر خدا با ماست
الا ای از درون ویران، ببین آبادی ما را
بخوان از مشرق حق روشنای صبح فردا را

نظرات (۱)

۲۴ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۹ عباس اکبری
با عرض سلام و ادب
عقاید انحرافی این گروه شباهت زیادی به انجمن ضاله حجتیه دارد.
باتشکر از روشنگریهای شما
پاسخ:
با سپاس

در عصر حاضر «شیعه منهای ولایت فقیه» معمولاً توطئه ای هست که دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه ایجاد میکنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی