منصور هاشمی خراسانی

پایگاه توضیح و تشریح فعالیت های منصور هاشمی خراسانی

منصور هاشمی خراسانی

پایگاه توضیح و تشریح فعالیت های منصور هاشمی خراسانی

این پایگاه اینترنتی برای اطلاعرسانی و بررسی فعالیت های انحرافی شخصیت دروغین منصور هاشمی خراسانی و جریان زیرزمینی و کذاب بازگشت به اسلام راه اندازی شده است
چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ق.ظ

بررسی سایت منصور هاشمی خراسانی

سایت جدید التأسیس منصور هاشمی خراسانی که به تازگی شروع به فعالیت کرده و محتوای چندانی ندارد، با نام " پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار منصور هاشمی خراسانی " بر روی وب قرار گرفته. در این نوشته به بررسی اجمالی این سایت می پردازیم.


منصور هاشمی خراسانی

بررسی محتوای سایت هاشمی خراسانی

از آنجا که این سایت تازه تأسیس شده، محتوای چندانی ندارد. در بدو ورود به سایت با یک صفحه مواجه می شویم که قسمتی از آیة الکرسی را نوشته. زمینه ی این صفحه تیره و با مرکزیت روشن و نورانی است. پیش از این ، چنین طراحی هایی را در سایت هایی با همین مضامین دیده بودیم. همانند سایت شیخ حسن آقا میری.
هنوز در قسمت "تماس با ما" هیچ چیزی درج نشده و این باعث می شود که شخصیت این فرد و پایگاه نشر عقاید موهومش همچنان گمنام بماند. در هیچ جای سایت اثری از آدرس و شماره تلفن دیده نمی شود. پس زمینه ی سایت تیره است و در قسمت هدر آن چند پرچم مشکی دیده می شود. طراح سایت منصور هاشمی ، با اینکه زمینه و قالب سایت را مشکی کرده، لیکن هیچ نامی از امام حسین (ع) نیاورده و هیچ مضمونی در اشاره به محرم یا صفر وجود ندارد. آیا دلیل این مشکی کردن ها چیست؟ آیا این شخص نمی خواهد ذهن مخاطب را به سمت قیام خراسانی و سیّد خراسانی ببرد؟ (چرا که در مورد سیّد خراسانی و ظواهر ایشان رنگ مشکی را غالباً مطرح می کنند.) 

کتاب شریف بازگشت به اسلام ، نوشته ی منصور هاشمی خراسانی منتشر شد!

در صفحه ی اصلی سایت منصور هاشمی ، یک تک نوشته قرار دارد که به انتشار کتاب غیرقانونی او اشاره می کند. کتاب " بازگشت به اسلام " کتابی است که اخیراً توسط این شخص منتشر شده و برای افراد بسیاری ارسال گشته. تحقیقات در این مورد ادامه دارد و إن شاءالله مطالب بیشتری در مورد این کتاب بر روی این وبلاگ قرار خواهد گرفت. ظاهراً این افراد قصد دارند که کتاب و سایت را به زبان های دیگر نیز منتشر نمایند. در این نوشته به معرفی کتاب بازگشت به اسلام پرداخته شده که ظاهراً اولین و اصلی ترین حربه ی این افراد در بعد تبلیغاتیشان است.

نوشته ی حضرت منصور هاشمی خراسانی !!!

در قسمت فوقانی سایت نوشته ای ظاهر می شود که در آن برای معرفی کتاب نوشته است که " کتاب بازگشت به اسلام ، نوشته ی حضرت منصور هاشمی خراسانی منتشر شد "..! جالب است که این سایت برای این شخصیت گمنام واژه ی حضرت را به کار می برد. چیزی که تا به حال کمتر دیده شده یا اصلاً مشاهده نشده. آیا این شخص به مقاماتی رسیده یا تحصیلات حوزوی دارد؟ چگونه است که یک شخصیت جدید الإحداث اینگونه از خودش تعریف می کند و واژه ی حضرت را برای خود به کار می برد؟!

سوریه ، عراق ، فلسطین از دید خیرخواه منصور هاشمی !

در اسلایدر سایت مطالبی به چشم می خورد که در مورد اوضاع فلسطین ، سوریه و عراق نوشته است. مشابه این مسئله در سایت و پادکست شیخ حسن آقامیری هم مشاهده شده بود. در این قسمت بخش هایی از کتاب منصور هاشمی خراسانی آورده شده که در مورد اوضاع اخیر خاورمیانه است. گویا او قصد دارد از طریق تحلیل این روادید خود را به اذهان مخاطبان وارد سازد. در پایان هر یک از نوشته ها ، خواننده به کتاب بازگشت به اسلام رجوع داده می شود و از این طریق می خواهند که مراجعین سایت را به خواندن کتاب این شخص ترغیب نمایند.

این پایگاه در حال تکمیل است

در سردر سایت پایگاه حفظ و نشر آثار منصور هاشمی خراسانی ، یا به عبارت خودشان (!!) حضرت منصور هاشمی (!!) نوشته شده که این پایگاه در حال تکمیل است. متأسفانه ظاهراً این روند ادامه دارد و در این سایت بخش هایی برای عضویت نیز مشاهده می شود. شاید این افراد می خواهند که کار را به سمت جبهه ی نشر ایمیل انبوه پیش ببرند.

بررسی فنی سایت هاشمی خراسانی

این سایت جدیداً افتتاح شده و ظاهراً کمتر از یک هفته عمر دارد. هنوز گوگل تنها صفحه ی نخست آن را ایندکس کرده و الکسا هنوز هیچ رتبه ای به آن اختصاص نداده است. در این قسمت به طور مختصر این سایت را از نظر فنی بررسی می کنیم:

هسته ی نرم افزاری وردپرس

طراح سایت برای راه اندازی از هسته ی نرم افزاری رایگان وردپرس بهره جسته است و از این طریق خواسته تا با کمترین هزینه، بیشتری کارایی را در این سایت به دست آورد. اطلاعات دقیق لوازم مورد استفاده ی طراح سایت کاملاً در دسترس ما هست، ولی فعلاً از انتشار آن خودداری می کنیم. چرا که با استفاده از آن اطلاعات می توان سایت را هک کرد و تسهیل این امر فعلاً قصد ما نیست، پس با کظم غیظ و خویشتن داری از نشر آن چشم می پوشیم.

قالب غیررایگان و کرک شده ی صحیفه

طراح سایت هاشمی خراسانی، برای این سایت از قالب صحیفه که توسط گروه Tie نوشته شده و ابتدا در سایت themeforest برای فروش قرار داشت استفاده کرده که در ایران این قالب به صورت غیرمجاز و رایگان نشر می شود. این عملکرد نشان دهنده ی آماتور بودن طراح سایت پایگاه نشر افکار منصور هاشمی است.

قسمت های سایت پایگاه اطلاع رسانی حفظ و نشر آثار منصور هاشمی خراسانی

سایت این شخصیت موهوم فعلاً از این بخش ها تشکیل شده است:

متن آثار

شرح آثار

نقد آثار


دیدگاه ها

پرسش ها و پاسخ ها

تالار گفت و گو


آرشیو

عضویت در پایگاه

حمایت از ما


اینطور که به نظر می رسد، این شخص قصد راه اندازی یک انجمن اینترنتی برای بیان شبهات و انتقال آن به کاربران را نیز دارد. همچنین قسمت "حمایت از ما" بسیار جای بحث دارد که همانند آن هرگز در سایت علما و بزرگان مشاهده نشده.


سایت پایگاه اطلاع رسانی منصور هاشمی خراسانی آماده ی فیلتر شدن است!

سایت پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار منصور هاشمی خراسانی ، مطابق با تحقیقات ما در آمریکا میزبانی می شود و جمهوری اسلامی ایران هیچ کنترلی بر اطلاعات آن ندارد. همچنین آن سایت از دامنه ای با پسوند .com بهره می برد که تحت نظارت کمیته های خارجی است و ایران دخالتی در آن ندارد. چرا هاشمی خراسانی با وجود فضیلت سرور های داخلی ایران، سایت خود را در خارج قرار داده؟! چرا از دامین خارجی استفاده می کند؟ آیا دلیل آن این نیست که در صورت فیلتر شدن، بتواند به فعالیت هایش ادامه دهد؟!
پیش از این سید حسن آقامیری نیز سایت خودش را در خارج از کشور هاست کرده بود و بجای استفاده از دامنه ی ایرانی، از پسوند خارجی .net استفاده کرده بود. این افراد برای جلوگیری از بلوکه شدن سایتشان توسط حکومت ایران، سایتشان را در کشورهای بیگانه  قرار می دهند تا بی پروا بتوانند هر مطلبی را در آن قرار دهند.

نظرات (۱)

یارو تو کتابش 1جایی شیعه رو میزنه سنی رو هم میزنه بعد حرفهای خودش رو هم نقض میکنه. 1فتنه بابیه ای احتمالا در راهه که بحول قوه الهی در نطفه که خوبه در صلب خفه میشه. تمام جریانات یمانی خراسانی سفیانی و امام زمان های دروغین توسط استعمار کثیف این روباه پیر هدایت و مدیریت میشود و برادران گول این روباه صفتان را نخورید.
همه اینها میخوان مارا از مسیر اصیل و درست مهدویت و ولایت دور کنند و با این اسامی و الفاظ وارد میشن.
آقای آرش ومرتضی شما جزو معدودآدمهای فریب خورده هستید که در دام اینها افتادید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی